piątek, 19 maja 2017

Folk&Minky HandMade

Moje arcydzieło od Folk&Minky HandMade śliczny kocyk Dla Nelki 


Witam was kochane moje czytelniczki :)

Piękna aura za oknem nie sprzyja siedzeniu w domu lecz czas napisać recenzje kocyka bez ocieplenia  Minki który otrzymałam jakiś czas temu od  Folk&Minky HandMade



Jak wiecie kocham się w milutkich mięciutkich cudach ,które utulają nasze pociechy .
Koc pochodzący od Folk&Minky HandMade  - cudowny świat kocyków jest bajeczny , córka zakochała się od pierwszego wejrzenia a raczej przytulenia :) ubolewała ze kocyk dostanie mniejsza niunia bo moja 6 latka za duża na na wymiar 75x100



Idealnie sprawdzi się na wakacjach zajmuje mało miejsca a jest cieplutki ale nie poci się mała pod tym  , nawet głowa nie jest spocona od poduszki .

Mój koc to  wysoko gatunkowa bawełna  i minky

Polecam gorąco nie tylko kocyki dla dzieci bo Folk&Minky HandMade

Możemy zakupić dla siebie pościel  , koce , znajdziemy idealne zestawy na prezenty i pamiętajmy zawsze warto docenić prace ludzka niż kupować w marketach . Takie przedmioty , rzeczy maja swoja dusze , historie i na 100 % posłużą na lata . Być możne kocyk Twojego dziecka zostanie przekazany wnukowi :)






100 % zadowolenia :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz